12.21.2012

Kilpailu :D

Ajattelin polkasta kilpailun pystyyn, kun sitä maailmanloppua ei sit tullukkaan.
Kisan aihe, ylläripylläri on "mun sukat haisee ihan karmealle".

Eli siis arvon neitokaiset saavat kisata siitä kenellä on pahimman (mun mielestä parhaimman) hajuiset sukat.

Tuomaristoon kuuluvat arvovaltaiset jäsenet; minä, minä ja minä :)

Tokihan kilpailussa pitää olla myös palkintoja, kuten on myös tässäkin.
Eli voittaja kuittaa 100e puhtaana tumppuun, tai vaikka sukkaan niin halutessaan.
Kakkonenkaan ei jää ilman, sillä hän saa 50e samaan tyyliin.
Kolmoselle olisi luvassa "vain" 25e vakaata euroopan valuuttaa (ei siis mitään kreikan euroja, vaan ihan kotimaisia).

Ilmoittautumisaikaa kilpailuun on 5.1.2013 saakka ja ilmoittautuminen tapahtuu lähettämällä yksityisviesti facebookissa kaverille jonka nimi on Friikki Kinnunen (jep, se oon mä :D) profiilikuvassa on tennarit.
Annan lisäohjeet sieltä. Syy facen kautta ilmoittautumiseen on se, että näin pystyn eliminoimaan Reiskan ja Penan ulos kilpailusta ja varmistun, että osallistuja on nainen.

Voittajien nimiä, kuvia, tietoja ei yllätys yllätys tulla julkaisemaan koskaan missään, ellei heistä joku niin itse halua.

Ja haluaisin nyt kumminkin vielä kertoa, että parin kolmen päivän käytössä olleiden sukkien kanssa ei varmaankaan kannata edes harkita osallistumista, sillä kotosalla on vertailupohjina vaimon työsukat, jotka ovat olleet todella pitkään umpinaisissa työkengissä noin 8h päivässä.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hey sori ei liity kilpailuun mut et tekis mitään aikansa eläneil ja rikkinäisil tennareil? :D

kinnunen kirjoitti...

No siis juuh, nakkaahan kuvaa tulemaan kenkafriikki@gmail.com niin hierotaan kaupat läjään.

Anonyymi kirjoitti...

Pitäiskö osallistua? ;)

T: ne mystiset sukat Laura Kalliolla

Lixu kirjoitti...

Milloinkas uusi kilpailu? :)

Sari kirjoitti...

osallistun ;)